ایراد شیشه بالابر برقی ماشین

برای پیدا کردن ایراد شیشه بالابر برقی ماشین خود، این موارد را در نظر داشته باشید. تمام خودروهای امروزی مجهز به شیشه بالابر برقی هستند. یکی از آپشن های بسیار کاربردی در خودروها همین شیشه بالابر برقی است. کاری که در گذشته به صورت فیزیکی و با دست انجام می شد، در حال حاضر با استفاده از چند فیوز، پمپ شیشه بالابر، چند کلید و … انجام می شود.

برای برطرف کردن ایراد شیشه بالابر برقی ماشین می توانید از ما در شیشه اتومبیل آذران مشاوره بگیرید.

ایراد شیشه بالابر برقی ماشین

اولین قدم در مورد ایراد شیشه بالابر برقی خودرو، بررسی فیوزهای آن است. فیوزها به ظاهر ساده هستند اما در اصل نقشی اساسی در مورد شیشه بالابر ماشین دارند.

اگر می خواهید به صورت تجربی به سراغ فیوزهای خودروی خود بروید؛ می توانید یکی فیوز سالم بردارید و یکی یکی جای فیوزها را با هم عوض کنید. در همین حین شیشه بالابر برقی خودروی خود را امتحان کنید. به این ترتیب می توانید فیوز مربوط به شیشه بالابر را پیدا کرده و در صورت معیوب بودن، آن را فیوز نو و سالم تعویض کنید.

نقش کلیدهای بالابرنده در ایراد شیشه بالابر برقی ماشین

یکی از مواردی که ممکن است باعث ایجاد اختلال در عملکرد شیشه بالابر شود، همین کلیدهای مورد استفاده در خودرو است. به این ترتیب که ممکن است تمیز نبودن و داشتن جرم باعث از کار افتادن کلید ها شده باشد.

در اقدام بعدی، کلیدهای بالابرنده شیشه بالابر را به آرامی از جای خود خارج کنید. دقت کنید که به سرعت و با فشار آنها را از جای خود نکشید. زیرا ممکن است باعث قطع شدن سیم های شیشه بالابر شوید.

حال ضمن اینکه دکمه ها را تمیز می کنید، از اتصال تمام سیم های شیشه بالابر نیز مطمئن شوید.

تعمیر شیشه بالابر برقی ماشین

اگر موارد فوق را انجام دادید و باز هم نیاز به تعمیر شیشه بالابر برقی ماشین خود توسط کارشناسی ماهر را داشتید؛ می توانید با کارشناسان ما در شیشه اتومبیل آذران، یکی از ماهرترین تعمیرکاران شیشه اتومبیل در کرج تماس بگیرید.

برای مشاوره با ما کافی است دکمه زیر را فشار دهید تا با یک تلفن به کارشناس مورد اعتماد و ماهر در مورد برطرف کردن ایراد شیشه بالابر برقی ماشین خود تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *