گرفتن معاینه فنی با شیشه دودی

3/5 - (2 امتیاز)

گرفتن معاینه فنی با شیشه دودی ممکن است یک چالش باشد. اگر به شرایط اعلام شده توسط پلیس دقت نکنید می تواند موجب مردودی خودروی شما شود.

گاهی اوقات حتی اگر شما مرحله معاینه فنی را رد کرده و بعد از آن از برچسب شیشه دودی استفاده کنید در خیابان و جاده باز هم امکان دارد که پلیس خودروی شما را متوقف کند. جریمه کند. یا حتی شما را مجبور کند که برچسب دودی شیشه اتومبیل خود را بِکَنید.

برای دودی کردن شیشه اتومبیل و نصب شیشه دودی فابریک با ما در شیشه اتومبیل آذران تماس بگیرید.

اما شرایط گرفتن معاینه فنی خودرو با شیشه دودی بدون درسر و نگرانی چیست؟

گرفتن معاینه فنی با شیشه دودی

شرایط شیشه دودی برای گرفتن معاینه فنی خودرو

شرایط گرفتن معاینه فنی خودرو با شیشه دودی موضوعی است که به راحتی می توان آن را رعایت کرد.

در شرایط اعلام شده توسط پلیس آمده است که درصد رنگ شیشه دودی خودرو باید به اندازه ای باشد که از فاصله 3 متری داخل خودرو به راحتی قابل رویت باشد.

این درصد رنگ در برچسب شیشه دودی باید کمتر از 40 درصد باشد. اما اگر شیشه عقب خودرو برچسب دودی غیر فابریک کارخانه داشته باشد، حتی اگر از فاصله 3 متری داخل خودرو قابل رویت باشد باز هم در معاینه فنی مردود خواهد شد.

اما این موضوع در مورد شیشه دودی فابریک کاملا متفاوت است. گرفتن معاینه فنی با شیشه فابریک دودی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

معاینه فنی با شیشه دودی فابریک

شیشه دودی فابریک در معاینه فنی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. به این دلیل که درصد استاندارد شیشه فابریک دودی 30 درصد است. این میزان از کمرنگ ترین برچسب دودی نیز کمتر است. کم رنگ ترین برچسب دودی 40 درصد رنگ دارد که در معاینه فنی دردسر ساز خواهد شد.

شاید فکر کنید هزینه شیشه دودی فابریک زیاد است. اما با دانستن مزیت های شیشه دودی فابریک نسبت به برچسب شیشه دودی، شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که کمی پول بیشتر پرداخت کردن در بعضی از مواقع به صرفه تر از نگرفتن معایه فنی، جریمه شدن، بی رنگ یا مخدوش شدن برچسب و در آخر هزینه دوباره است.

قیمت شیشه دودی فابریک در کرج

برای اطلاع از قیمت شیشه دودی فابریک در کرج می توانید با کارشناسان شیشه اتومبیل آران تماس بگیرد.

همچنین می توانید در واتساپ و اینستاگرام نیز با ما در ارتباط باشید. برای اینکه هزینه تبدیل شیشه فابریک به شیشه دودی را بدانید کافی است که مدل و نوع خودروی خود را از طریق یکی از راه های ارتباطی ما برای ما ارسال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *